problem z initrd

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Pią, 15 Lut 2008, 13:07:58 CET

Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:

> ale po co wogóle kompilujesz?

Myślałem że to nie jest zabronione...

> dla sportu?
Chciałem sobie co nieco pogrzebać w kernelu, konkretnie w dccp. To jest
co prawda moduł, ale co jakiś czas i tak chciałbym zaktualizować
kernela. Przy czym nie ten z głównego drzewka (i w konsekwencji nie ten
z ftpów pldowych).

> Jeżeli koniecznie chcesz się bawić w kompilację - to może po prostu
> wrzucisz na sztywno sterowniki do fs/dysku i zrezygnujesz z initrd?

No w sumie jest to jakiś pomysł. Może się tego initrd uczepiłem
niepotrzebnie, tak z przyzwyczajenia.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny