problem z initrd

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Nie, 17 Lut 2008, 17:26:57 CET

Dnia Friday 15 of February 2008, Tomasz Grobelny napisał:

> No w sumie jest to jakiś pomysł. Może się tego initrd uczepiłem
> niepotrzebnie, tak z przyzwyczajenia.
Tak więc odczepiłem się od initrd i wkompilowałem sterowniki do kernela. Ale
dużo lepiej nie jest: wykrywa partycję hda1, montuje ją, próbuje uruchomić
inita (z /bin/sh jest to samo) a on segfaultuje w ld-2.7.so (screenshot w
załączniku). 2.6.24 działało ok, 2.6.25-rc{1,2} już nie. Nie jest to może
jakieś super istotne (w końcu mogę wrócić do 2.6.24), ale byłoby miło gdyby
ktoś wiedział czy da się coś z tym zrobić.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny