NTG: kabel USB

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 20 Lut 2008, 09:13:41 CET

On Tue, 19 Feb 2008, Grzegorz Sójka wrote:

> Moja sytuacja wygląda następująco: Potrzebuje podłączyć modem USB do
> blueconnecta do mojego serverka. Niestety  dookoła kańciapy jest
> żelbeton i nic tam nie odbiera. Aby wystawić modem do okna potrzeba ok.
> 7m kabla i tu zaczyna się problem. Specyfikacja mówi, że max to 5m.

A nie lepiej zadziałać z drugiej strony - kupić antenkę zewnętrzną do tego
blueconnecta? Nie spotkałem się jeszcze z modemem który by nie miał złącza
do podłączenia anteny...

A druga sprawa to aktywny hub USB - też powinien pomóc.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"