th i fglrx

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 20 Lut 2008, 09:05:00 CET

Witam.

Mam problem z uruchomieniem glx na ATI
Myslalem ze to jest problem mojje plyty glownej na ktorej mam ATI
zintegrowane. Pomyslalem dupa itd. i sobie odpuscilem. W sumie nie bylo
mi to za bardzo potrzebne. Kilka dni walk i sobie odpuscilem.
Efekt był taki, ze ekran robi sie czarny z kolorowymi paskami, a czasami
niebieski.

Wczoraj wpadlal mi w łapy Madriva one. Odpalam, compizz dziala.
popatrzylem w config, nic ciekawego.

Ale nie daje mi to spokoju.
Jedyna różnica to:

Mandriva:
[fglrx] Maximum main memory to use for locked dma buffers: 804 MBytes.
[fglrx] USWC is disabled in module parameters
[fglrx] PAT is disabled!
[fglrx] module loaded - fglrx 8.40.4 [Jul 31 2007] on minor 0

PLD:
[fglrx] Maximum main memory to use for locked dma buffers: 803 MBytes.
[fglrx] ASYNCIO init succeed!
[fglrx] PAT is enabled successfully!
[fglrx] module loaded - fglrx 8.45.4 [Jan 16 2008] on minor 0

Nie podejrzewam problemow z wersja, bo tak, bez zadnych zmian mam na
wszystkich wersjach sterownikow od roku, wiec....

Ma moze ktos jakis pomysl.
W google nic ciekawego nie wydzytałem.
Ale moze zle szukałem ??

TiweK