th i fglrx

Śro, 20 Lut 2008, 09:37:59 CET

On Wednesday 20 of February 2008, Tomasz Witek wrote:
> [...]
> [fglrx] Maximum main memory to use for locked dma buffers: 804 MBytes.
> [fglrx] USWC is disabled in module parameters
> [fglrx] PAT is disabled!
> [fglrx] module loaded - fglrx 8.40.4 [Jul 31 2007] on minor 0
>
> PLD:
> [fglrx] Maximum main memory to use for locked dma buffers: 803 MBytes.
> [fglrx] ASYNCIO init succeed!
> [fglrx] PAT is enabled successfully!
> [fglrx] module loaded - fglrx 8.45.4 [Jan 16 2008] on minor 0
>
> Nie podejrzewam problemow z wersja, bo tak, bez zadnych zmian mam na
> wszystkich wersjach sterownikow od roku, wiec....

Myśle że problem jest dokładnie kwestia wersji modułów.
Sam długo używałem 8.40.4 i było OK, a 8.45.4 [Jan 16 2008] niby lepsze OpenGl
2.1, a działa wyraźnie słabiej nawet przy glupim wyświetlaniu filmów pod
mplayerem.

> Ma moze ktos jakis pomysl.

Downgrade do 8.40.4

Ac,2.6.22.18-2
ATI Technologies Inc Radeon XPRESS 200M 5955 (PCIE)
w moim przypadku.

Możesz jeszcze potestowac różne ustawienia rozmiaru pamięci współdzielonej.
Drzewiej to miało znacznie - nie wiem jak teraz.

--
Mateusz Korniak