TH, architektura i486 i Geode...

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 20 Lut 2008, 21:42:41 CET

On Wed, 20 Feb 2008, Daniel Dawid Majewski wrote:

> Pewnego dnia wpadła wieść od Jacek Osiecki i powiedziała :
> Chyba możesz we wstępnym etapie (np. spreparowane rescueCD):
> # cat /proc/cpuinfo ?

No mogę, obecnie śmiga to z AC skrojonym na miarę :)

processor       : 0
vendor_id       : AuthenticAMD
cpu family      : 5
model           : 10
model name      : Geode(TM) Integrated Processor by AMD PCS
stepping        : 2
cpu MHz         : 498.101
cache size      : 128 KB
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
f00f_bug        : no
coma_bug        : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid level     : 1
wp              : yes
flags           : fpu de pse tsc msr cx8 sep pge cmov clflush mmx mmxext
3dnowext 3dnow
bogomips        : 998.41

Podejrzewam że ruszy z i486, tylko cały czas się biję z myślami czy warto
się szarpać z instalacją Th - po prostu nie wiem czy ten driver do Xów
zechce na nim ruszyć :) Ma ktoś pomysł jak to sprawdzić - może np.
przekompilowanie X11-7.0 pod AC nie jest jakieś kosmicznie skomplikowane?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"