TH, architektura i486 i Geode...

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Śro, 20 Lut 2008, 22:22:33 CET

Dnia środa 20 lutego 2008, Jacek Osiecki napisał:
> Podejrzewam że ruszy z i486, tylko cały czas się biję z myślami czy warto
> się szarpać z instalacją Th - po prostu nie wiem czy ten driver do Xów
> zechce na nim ruszyć :) Ma ktoś pomysł jak to sprawdzić - może np.
> przekompilowanie X11-7.0 pod AC nie jest jakieś kosmicznie skomplikowane?

Właściwie nie powinno być, a gdzieś tam jest nawet spec który generuje puste
paczki X11-*-7.0 wymagające odpowiednich paczek xorg-*, żeby zależności się
nie porypały. Kiedyś użyłem jak przerabiałem swoje Ac na Th "w locie", w
sumie do teraz mam część z nich w systemie razem z paroma programami z Ac,
które dzięki temu działają i mają spełnione zależności.

Czyli znajdź speca od tych X11-*-7.0, zbuduj, spróbuj zrobić aktualizację,
zobacz jakich paczek xorg-* chce, dobuduj je, zainstaluj i powtórz update
paczek X11. W najgorszym wypadku będziesz mieć nadal sprawne Ac, tylko że z
nowym X, w najlepszym ci ten sterownik nawet zadziała.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl