OT: pomoże ktoś znaleźć źródła webclienta?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 22 Lut 2008, 17:49:18 CET

Witam,

Wiem że to nie temat PLDowy, ale w sumie chodzi o projekt który będzie
chodził na PLD ;)

Jest sobie mianowicie taka biblioteka - blackwood webclient - która jest
niezbędna do tego by można było w javie osadzić firefoxa/mozillę:

http://www.mozilla.org/projects/blackwood/webclient/

I w sumie sprawa by była banalna - ot, przekompilować i użyć - tylko...
właśnie: z jakichś dziwacznych, bliżej nieokreślonych powodów jedyne co jest
dostępne to binarki pod win32 i macosx! O źródłach jest wiele... i niestety
nie ma linka "download". Jest conieco o CVSie, ale że jestem zupełnie
zielony w tym temacie to nie udało mi się nic ściągnąć...

Czy ktoś z Was by był skłonny mi pomóc w zdobyciu tego przeklętego kodu?
Od tygodnia staję na głowie by stworzyć webclient.so - i zamiast normalnie
się skupić nad rozwijaniem projektu, to marnuję czas walcząc z archaicznym
CVSem :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"