OT: pomoże ktoś znaleźć źródła webclienta?

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Pią, 22 Lut 2008, 18:25:55 CET

Friday 22 of February 2008 17:49:18 Jacek Osiecki napisał(a):
> Witam,
>
> Wiem że to nie temat PLDowy, ale w sumie chodzi o projekt który będzie
> chodził na PLD ;)
>
> Jest sobie mianowicie taka biblioteka - blackwood webclient - która jest
> niezbędna do tego by można było w javie osadzić firefoxa/mozillę:
>
> http://www.mozilla.org/projects/blackwood/webclient/
>
> I w sumie sprawa by była banalna - ot, przekompilować i użyć - tylko...
> właśnie: z jakichś dziwacznych, bliżej nieokreślonych powodów jedyne co
> jest dostępne to binarki pod win32 i macosx! O źródłach jest wiele... i
> [...]

cvs -d :pserver:anonymous w cvs-mirror.mozilla.org:2401/cvsroot login
cvs -d :pserver:anonymous w cvs-mirror.mozilla.org:2401/cvsroot checkout -P
Webclient

Chyba jednak tylko tak.
Innej drogi nie znalazlem.
Nie mam pewnosci co do wersji.