OT: pomoże ktoś znaleźć źródła webclienta?

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Pią, 22 Lut 2008, 21:40:23 CET

Friday 22 of February 2008 20:18:58 Jacek Osiecki napisał(a):

> Łał, wielkie dzięki - to jest to! :)
>
> A mogę prosić o taki mniej więcej opis jak dojść do tego jaka miała być ta
> komenda (konkretniej to -P Webclient)? Na przyszłość się przyda, bo już nie
> raz i nie dwa się rozbiłem o cvs i dziwaczne metody jego przeszukiwania...
>
> Pozdrawiam,

oczywiscie ze :
cvs -d :pserver:anonymous w cvs-mirror.mozilla.org:2401/cvsroot checkout -P Webclient
program pocztowy mi go polamal.

ewentulanie proponuje nakladke na cvs pakiet: kdesdk-cervisia

Menu repozytorium -> Repozytoria -> dodaj -> :pserver:anonymous w cvs-mirror.mozilla.org:2401/cvsroot
Po dodaniu klikasz zaloguj i podajesz haslo "cvs"

Dalej pobieranie Webclient:

Menu repozytorium -> pobierz modul
Wybierasz repozytorium : :pserver:anonymous w cvs-mirror.mozilla.org:2401/cvsroot z listy.
Klikasz pobierz liste i wybierasz z niej Webclient

Dalej wybierasz katalog roboczy do ktorego ma sciagnac zrodla.
Zaznaczasz "Rekursywne pobieranie" i potwierdzasz a za chwile bedziesz mial u siebie ;)

Powodzenia
Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń