Re: OT: pomoże ktoś znaleźć źródła webclienta?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 22 Lut 2008, 20:18:58 CET

On Fri, 22 Feb 2008, Bartłomiej Zimoń wrote:

> cvs -d :pserver:anonymous w cvs-mirror.mozilla.org:2401/cvsroot login
> cvs -d :pserver:anonymous w cvs-mirror.mozilla.org:2401/cvsroot checkout -P
> Webclient

> Chyba jednak tylko tak.
> Innej drogi nie znalazlem.
> Nie mam pewnosci co do wersji.

Łał, wielkie dzięki - to jest to! :)

A mogę prosić o taki mniej więcej opis jak dojść do tego jaka miała być ta
komenda (konkretniej to -P Webclient)? Na przyszłość się przyda, bo już nie
raz i nie dwa się rozbiłem o cvs i dziwaczne metody jego przeszukiwania...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"