OT: grafika 2 x DVI

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Sob, 23 Lut 2008, 23:44:00 CET

Osóbka znana jako Grzegorz Sójka, wystukała:

> Co proponujecie?? Matrox P650??

jak OT to dodam swoje 0.03 PLN:
- grafika tylko z chłodzeniem pasywnym (wentylatory robią za dużo hałasu),
- ATI mi nie pasuje, ze względu na jakieś chore problemy (albo działa
TV-out, albo akceleracja i takie tam [1])
- nVidia mi działa [2]
- matroksa mam na PCI i awaryjnie bardzo go chwalę [3]

[1] nie wiem jak teraz, ale jak walczyłem z tym ponad pół roku temu to
odpuściłem..
[2] 02:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation G70 [GeForce 7300
GT] (rev a1)

[3] starutki MATROX do filmów i normalnej pracy, bez szaleństw typu TV :)

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl