OT: grafika 2 x DVI

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Nie, 24 Lut 2008, 10:04:22 CET

Dnia sobota, 23 lutego 2008, Grzegorz Sójka napisał:
> Witam
>
> Mam takie pytanko: mam na biurku 2 monitory LCD z matrycami 1600x1200 i
> chciał bym sobie kupić do tego stosowną grafikę 2 x DVI-digital na AGP.
> Oczywiście grafika musi chodzić bezproblemowo z PLD. Generalnie pracuje
> na aplikacjach biurowych i nie potrzebuje nie wiadomo jakiej
> akceleracji. Tylko tyle żeby filmy chodziły OK. Bardziej niż prędkość
> interesuje mnie jakość wyświetlania i bezproblemowa współpraca z PLD.
>
> Co proponujecie?? Matrox P650??

Ja tylko w sprawie "żeby filmy chodziły OK".
Mam Matroxa G4xx na AGP, podłączone do niego dwa monitory i włączoną Xineramę.
Wszystko jest nieźle, dopóki na drugim monitorze nie chcę obejżeć filmu.
Mplayer wyświetla tylko niebieski ekran i tyle.
Na pierwszym jest wszystko dobrze.
Nie wiem skąd to się bierze, bo miałem kiedyś bardziej karkołomną konfigurację
znaczy 3 karty VGA (1xAGP+2xPCI) + 2 monitory + 1 TV i w tym wydaniu mogłem
sobie bez problemu pracować i włączyć w tzw. międzyczasie na TV jakiś film i
wszyscy byli szczęśliwi, a teraz takie zonki...

To tak a'propos...

Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Ludzie chodzą do pracy, której nienawidzą, aby zarabiać i kupować rzeczy
których nie potrzebują. (Tyler Durden - Podziemny Krąg)