Prośba o pomoc w uruchomieniu USB w VirtualBox.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 26 Lut 2008, 19:43:51 CET

Dnia wtorek, 26 lutego 2008, Kamil Dziedzic napisał:

> No nie żartuj:/
>
> Ale w sumie pewnie da sie to obejść, przez dodanie /media do shared
> folders (czy jak to się tam nazywa) w VitualBox.

Co przez to rozumiesz? Mi akurat nie chodzi o dongla USB tylko np. telefon
podłączony po USB. Albo kamera internetowa. Albo palmtop. Albo cokolwiek
innego. W VMware to akurat działa. No nic, trudno. Może uda mi się pożenić
binarny VirtualBox z tym z PLD ;-)