Prośba o pomoc w uruchomieniu USB w VirtualBox.

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 26 Lut 2008, 21:54:47 CET

Dnia wtorek 26 luty 2008, Łukasz Maśko napisał:
> Co przez to rozumiesz? Mi akurat nie chodzi o dongla USB tylko np. telefon
> podłączony po USB. Albo kamera internetowa. Albo palmtop. Albo cokolwiek
> innego.
Aaaaa... sorry nie zrozumiałem...
To faktycznie lipa. Szkoda:/ A już zacząłem lubić VB i miałem się przesiąść...
dzięki za info, oszczędziło mi to sporo czasu i nerwów;)

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic