Prośba o pomoc w uruchomieniu USB w VirtualBox.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 27 Lut 2008, 09:03:15 CET

Dnia środa, 27 lutego 2008, Jacek Osiecki napisał:

> Zawsze można użyć darmowego vmware-server - co prawda tylko USB 1.1 (w
> becie jest USB 2.0, ale nie sprawdzałem jak działa), ale do wszelkich
> skanerów drukarek itp. wystarcza jak najbardziej.
>
> Pozdrawiam,

Wszystko się zgadza. Równie dobrze może być darmowy VMware-player (w tej
chwili również mam). Ale używam tego na laptopie. A problem jest taki, że w
VMware nie działa sieć, jeśli na kompie hosta idzie ona przez kartę WiFi.
Przez Ethernet - wszystko gra. Przez WiFi - nic z tego. Nawet w logach
pojawia się info, że bridging przez kartę bezprzewodową jest niewspomagany
i prawdopodobnie nie będzie działać - no i nie działa. A w VBox jest OK.