Re: Prośba o pomoc w uruchomieniu USB w VirtualBox.

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 27 Lut 2008, 07:54:34 CET

On Tue, 26 Feb 2008, Kamil Dziedzic wrote:

> No nie żartuj:/

Zawsze można użyć darmowego vmware-server - co prawda tylko USB 1.1 (w becie
jest USB 2.0, ale nie sprawdzałem jak działa), ale do wszelkich skanerów
drukarek itp. wystarcza jak najbardziej.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"