Re[2]: Prośba o pomoc w uruchomieniu USB w VirtualBox.

Łukasz Chrustek Lukasz.Chrustek w ghnet.pl
Śro, 27 Lut 2008, 11:57:04 CET

Witam

> Co przez to rozumiesz? Mi akurat nie chodzi o dongla USB tylko np. telefon
> podłączony po USB. Albo kamera internetowa. Albo palmtop. Albo cokolwiek
> innego. W VMware to akurat działa. No nic, trudno. Może uda mi się pożenić
> binarny VirtualBox z tym z PLD ;-)

Jeśli chodzi o samo uruchomienie to problemu żadnego nie ma. Nie wiem
jak z przeniesieniem stworzonych obrazów między wersją opensource a
binarną, ale podejrzewam, że też problemów nie powinno być.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Chrustek