Prośba o pomoc w uruchomieniu USB w VirtualBox.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 27 Lut 2008, 17:01:37 CET

Dnia środa, 27 lutego 2008, Łukasz Chrustek napisał:
> Witam

> Fakt, ja instalowałem na jądrze 2.4.24.2 (własnoręcznie
> skomplikowanym), na 2.6.16 też nie chciał mi kompilować modułów.

Dobra. Zhackowany ;-) Największy problem był z wyciągnięciem z instalki
binariów. Udało się przez zabicie procesów instalatora przez kill -9 po
wypakowaniu archiwów, w trakcie próby instalacji. Potem rozpakowałem
pozostawione w /tmp/... archiwum ręcznie do /opt/VirtualBox-1.5.7.
Uruchomienie wymaga dodania /opt/VirtualBox-1.5.7 do LD_LIBRARY_PATH. I
wydaje się, że działa na modułach kernelowych z poldka :-) Nie miałem
jeszcze niczego na USB, żeby podłączyć i sprawdzić, ale poza tym to maszyna
wirtualna się odpaliła. Tylko po uśpieniu nie daje się jej ponownie
uruchomić pod OpenSource'owym VBox-em, trzeba najpierw zamknąć system
gościa.