[Ti] przejście z Ac na Ti

krzysztof manijak manner w x-on.pl
Czw, 3 Sty 2008, 15:53:07 CET

Marcin Krol pisze:
[...]

> Apache jest, php jest, postfix jest, mysql jest. Jezeli chodzi o
> przyleglosci php to nie ma ich zbyt wiele. Trzeba by po prostu
> dobudowac. Sa narazie tylko te, ktorych ja potrzebowalem. Tak samo z
> przyleglosciami postfixa. Moze tez nie spodobac Ci sie, ze mysql jest w
> wersji rozwojowej (5.1.22 czyli RC1), ale nim Titanium osiagnie pelna
> uzywalnosc to jest wysoce prawdopodobne, ze wersja 5.1 bedzie juz stabilna.
hmmmm... muszę zobaczyć różnice w stosunku do 5.0 ale myślę że raczej
nie będzie mi przeszkadzało. dzięki za wyczerpujący opis :) właśnie
przyjechał nowy serwer no i już mam pierwsze Ti -- na pierwszy rzut oka
wygląda że jest wszystko czego mi trzeba, przede wszystkim nowe jajko,
bo tego w ac mi generalnie teraz brakuje. wystarczy dołożyć do serwera w
miarę nową kartę sieciową i już dupa, trzeba kombinować z kompilowaniem.

--
km.