PLD & MacBook

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Nie, 13 Sty 2008, 13:33:34 CET

Gzesiek S—jka wrote:
> Witam
> Z okazji mikołaja stałem się posiadaczem komputera MacBook (takiego jaki
> jest w promocji z  blueconnect). Z oczywistych względów postanowiłem go
> "zarazić" PLD.  W związku z tym mam 3 pytanka:
> 1. Jaką architekturę wybrać. O ile dobrze rozumiem to Intel Core 2 Duo
> jest 64 bitowy a zatem optymalna wydaje się x86_64. Jeśli się mylę to
> proszę o info.
> 2. Gdzie można znaleźć informacje na temat instalacji PLD na Mac? Z tego
> co znalazłem w Googlu to instalowanie linuxa na Macku nie jest takie
> zupełnie proste.
> [...]

Z oczywistych względów polecam zainteresować się VMware Fusion,
Parallels lub VirtualBox i zaintalować sobie PLD w wirtualizacji, bez
GUI. Najlepsze GUI jakie może Cię spotkać już dostałeś na gwiazdkę
(dorzuć tylko do niego MacVim, Aquamacs Emacs, MacFUSE i QuickSilver) ;-)

--
regards,
Jakub Piotr Cłapa