PLD & MacBook

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Nie, 13 Sty 2008, 14:12:31 CET

Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Z oczywistych względów polecam zainteresować się VMware Fusion,
> Parallels lub VirtualBox i zaintalować sobie PLD w wirtualizacji, bez
> GUI. Najlepsze GUI jakie może Cię spotkać już dostałeś na gwiazdkę
> (dorzuć tylko do niego MacVim, Aquamacs Emacs, MacFUSE i QuickSilver) ;-)

Dzięki za sugestie. Jednakże w moim przypadku nie wydaje się to być
optymalne rozwiązanie.
1. Rozwiązania typu "box in the box" ze względu na wydajność i częste
anomalia mnie nie interesują.
2. Rzeczywiście, OS X jest bardzo przyjemny. Z drugiej jednak strony mam
własne, wieloletnie przyzwyczajenia i nie bardzo mam ochotę się przestawiać.

--