PLD & MacBook

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Pon, 14 Sty 2008, 19:07:13 CET

Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Wydajność... Grafika pod wirtualizacją chodzi powoli, ale wszystkie
> serwerowe sprawy i number-crunching raczej nie powinno.

> Oczywiście, każdemu według potrzeb, ale nie zagrzebuj całkiem tej opcji.
> Mówi Ci to developer PLD, obecnie w stanie względnego spoczynku z racji
> używania OS X na iBooku, który tak własnie by zrobił, gdyby miał Intela.

Hm.. Zamienimy się? :)

A tak poważnie. Gdybym sam kupował laptopa to pewnie wybrał bym jakiś na
PPC. Nie-intelowskie architektury bardzo mnie interesują ze względów
"krajoznawczych" a PLD chodzi w miarę na wszystkim. Co do OS X to nie
zamierzam go kasować. postawię PLD obok. PLD potrzebne mi jest do pracy
ze względu na spójność z pozostałymi maszynami i doświadczenie a co za
tym idzie przewidywalność. Ale takie rzeczy jak multimedia czy czytanie
maili w wolnym czasie z chęcią robie w OS X. Na marginesie zamówiłem
sobie promocyjny upgrade Tigera do Leoparda.

--