PLD & MacBook

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Nie, 13 Sty 2008, 22:54:31 CET

Grzegorz Sójka wrote:
> 1. Rozwiązania typu "box in the box" ze względu na wydajność i częste
> anomalia mnie nie interesują.

Wydajność... Grafika pod wirtualizacją chodzi powoli, ale wszystkie
serwerowe sprawy i number-crunching raczej nie powinno.

> 2. Rzeczywiście, OS X jest bardzo przyjemny. Z drugiej jednak strony mam
> własne, wieloletnie przyzwyczajenia i nie bardzo mam ochotę się przestawiać.

Oczywiście, każdemu według potrzeb, ale nie zagrzebuj całkiem tej opcji.
Mówi Ci to developer PLD, obecnie w stanie względnego spoczynku z racji
używania OS X na iBooku, który tak własnie by zrobił, gdyby miał Intela.
  (ponieważ nie mam, to używam bezgłowych serwerów z PLD ;-)

--
regards,
Jakub Piotr Cłapa