Problemy z drukowaniem via Samba

Michał Łukaszek mlukaszek w gmail.com
Śro, 16 Sty 2008, 11:38:01 CET

Hej,

miałem (do niedawna) działającą konfigurację samba+cups hulającą na Ac.
Wykonałem upgrade i teraz samba nie udostępnia drukarek.
Nie wiem, gdzie jest problem - z uwagi na to, że wcześniej działało
ok, nawet nie wiem jakie interesujące kawałki konfigów przekleić.

Konfiguracja prosta - serwer samby udostępniający w trybie raw dwie
drukarki (cupsowe: jedna na backendzie usb, druga raw na porcie 9100),
sterowniki tylko na klientach windowsowych. Drukarki drukują strony
testowe z panelu www cupsa - chodzi tylko o udostępnienie.
Od czasu upgrade'u smbclient -L localhost nie pokazuje żadnych
udziałów typu Printer.

Any hints?

--
pozdrawiam,