Problemy z drukowaniem via Samba

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Czw, 24 Sty 2008, 08:12:14 CET

Michał Łukaszek pisze:
> Hej,
>
> miałem (do niedawna) działającą konfigurację samba+cups hulającą na Ac.
> Wykonałem upgrade i teraz samba nie udostępnia drukarek.
> Nie wiem, gdzie jest problem - z uwagi na to, że wcześniej działało
> ok, nawet nie wiem jakie interesujące kawałki konfigów przekleić.
>
> Konfiguracja prosta - serwer samby udostępniający w trybie raw dwie
> drukarki (cupsowe: jedna na backendzie usb, druga raw na porcie 9100),
> sterowniki tylko na klientach windowsowych. Drukarki drukują strony
> testowe z panelu www cupsa - chodzi tylko o udostępnienie.
> [...]
Spróbuj dopisać:
Group lp

Do /etc/cups/cupsd.conf

Ja miałem po upgrade do cupsa 1.3 inny problem (nie używam Samby do
udostępniania, robie to przez ipp) - drukarka teoretycznie była,
natomiast wydruki ginęły w próżni - ten wpis pomógł.

Paweł