E17 & TH

Milosz Rzeznikowski l00natyk w gazeta.pl
Sob, 26 Sty 2008, 04:09:27 CET

Dnia 2008-01-24, o godz. 22:17:09
Dariusz Knociński NeXT <dknoto w next.com.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Przesiadlem sie kilkanascie dni temu z AC na TH i chcialem odpalic
> mojego ulubionego WM'a. Niestety spotkala mnie niespodzianka.
> Zainstalowalem E17 z paczek ale po urucho- mieniu E17 zawisa i nie
> mozna juz nic z nim zrobic. W pierwszym podejsciu zalozylem, ze moze
> paczka ma jakies specyficzne ustawienia i postanowilem przekompilowac
> EFL i E17 samodzielnie, na AC robilem to kilkakrotnie i nie mialem z
> tym problemow.
>
> Robilem to dwukrotnie w odstepach dwudniowych za kazdym razem
> [...]
Moze skasuj $HOME/.e ? Mam Th i E17 i sie nawet raz nie wysypalo.
Uzywam E17 oD przeszlo 1,5 roku i jesli sie sypalo to przewaznie przez
rozjechany config po jakims bleDzie.

l00ny

sorki za Duze D ale male Dziala jak unDo :D