Czy ja szukam Titaniuma, czy jest coś lepszego?

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Wto, 29 Sty 2008, 08:55:39 CET

> Potrzebuję jakiegoś NTS - Neverended Time Suported dystrybucji.
> Coś jak Ac przez 4 lata było.
> Stąd pytanie.
> Instalacja - rescue+rekonfiguracja poldka?

Titanium mozna zainstalowac via rescue, albo korzystajac z CRI
(http://cri.pld-linux.org). Wybierajac Titanium pamietaj jednak, ze
ciagle sa budowane paczki. Obecnie jest ich okolo 5000, wiec moze sporo
rzeczy brakowac. Oczywiscie wystarczy kliknac do kogos kto moze wysylac
zlecenia (cale dwie osoby poki co).

> I drugie.
> A może Th?
> W jakim jest stanie?

Th jest w stanie uzywalnym. Aczkolwiek klikajac --upgrade-dist w poldku
moze czasem przejsc do stanu nieuzywalnego, zwlaszcza jsk sie korzysta z
test. Bez test da sie uzywac choc jakies tam ryzyko IMO pozostaje.

Przyszlosc Th? Trzeba by pytac RMa. Z mojego prywatnego punktu widzenia
sa 2 opcje (zaznaczam: prywatnego, nie nalezy sie nim sugerowac).

1. Th zostanie w koncu ustabilizowne i zamrozone. Wtedy skonczy jak Ra i
Ac. Umrze smiercia naturalna po pewnym czasie.

2. Th zostanie poligonem, gdzie beda trafiac wynalazki typu nowy glibc,
nowe gcc, nowy xorg itd. I nie ma tu na mysli stabilnych wersji tylko
snapshoty, bety i inne rc.

M.