Czy ja szukam Titaniuma, czy jest coś lepszego?

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Wto, 29 Sty 2008, 09:29:44 CET

Marcin Krol nagli:

> Titanium mozna zainstalowac via rescue, albo korzystajac z CRI
> (http://cri.pld-linux.org).
Obejrzę, pewnie.
> Wybierajac Titanium pamietaj jednak, ze
> ciagle sa budowane paczki. Obecnie jest ich okolo 5000, wiec moze sporo
> rzeczy brakowac. Oczywiscie wystarczy kliknac do kogos kto moze wysylac
> zlecenia (cale dwie osoby poki co).

Będzie trzeba, to sobie dobuduję (nie żebym nie chciał się dzielić,
tylko jakoś nie mam śmiałości i cierpliwości, żeby robić z serwera
dystrybucyjny builder - szefostwo nie rozumie zagadnienia) jakiś builder
skrypt jeszcze w PLD chyba jest?
Potrzebna mi zasadniczo serwerownia, a to pewnie jest.

> Th jest w stanie uzywalnym. Aczkolwiek klikajac --upgrade-dist w poldku

To w poldku da się już klikać?
> Przyszlosc Th? Trzeba by pytac RMa. Z mojego prywatnego punktu widzenia
> sa 2 opcje (zaznaczam: prywatnego, nie nalezy sie nim sugerowac).

A kto nim teraz jest?
> 1. Th zostanie w koncu ustabilizowne i zamrozone. Wtedy skonczy jak Ra i
> Ac. Umrze smiercia naturalna po pewnym czasie.

Czyli pożyje jako powolny rh. Ale nie moja to polityka.
> 2. Th zostanie poligonem, gdzie beda trafiac wynalazki typu nowy glibc,
> nowe gcc, nowy xorg itd. I nie ma tu na mysli stabilnych wersji tylko
> snapshoty, bety i inne rc.

Tzn. nestem.
Mmazur już ze trzy lata temu pisał, że tak właśnie widzi dalszy rozwój.
Tzn. trzy gałęzie – stable, unstable i testing i żadnych wydań, tylko
progres.
Czyli titanium i ze dwie gałęzie th.
Tylko lepiej by było w main streamie.
To by mi odpowiadało. Ech. Na razie obejrzę to CRI.
I jeszcze pytanko. Na produkcji jak się spisują?
--
WK