Czy ja szukam Titaniuma, czy jest coś lepszego?

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Wto, 29 Sty 2008, 17:17:24 CET

> Będzie trzeba, to sobie dobuduję (nie żebym nie chciał się dzielić,
> tylko jakoś nie mam śmiałości i cierpliwości, żeby robić z serwera
> dystrybucyjny builder - szefostwo nie rozumie zagadnienia) jakiś builder
> skrypt jeszcze w PLD chyba jest?
> Potrzebna mi zasadniczo serwerownia, a to pewnie jest.

Tu nie chodzi o problem z brakiem builderow, tylko o fakt, ze narazie
jest to co potrzebowali ludzie juz korzystajacy z titanium :) Jezeli
reczne budowanie z CVS Ci nie straszne, to spokojnie mozesz Titanium
uzywac. Wskazane by jednak bylo w przypadku braku paczki mailnac do
kogos z uprawnionych, zeby poslal ja na buildery.

> To w poldku da się już klikać?

Skrot myslowy :)

> A kto nim teraz jest?

PLD-who_is_who prawde Ci powie :) Lacznie z tym kto na jakie buildery
moze wysylac zlecenia.

http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/PLD-doc/PLD-who_is_who?rev=1.45

> Tzn. nestem.
> Mmazur już ze trzy lata temu pisał, że tak właśnie widzi dalszy rozwój.
> Tzn. trzy gałęzie – stable, unstable i testing i żadnych wydań, tylko
> progres.
> Czyli titanium i ze dwie gałęzie th.

Ja tez juz dawno tak widzialem dalszy rozwoj, niestety wszelkie dyskusje
sprowadzaly sie zawsze do SOD#1 i koniec koncow znudzony czekaniem tak
wlasnie zrobilem.

> Tylko lepiej by było w main streamie.

Chce zachowac pewna kontrole nad Titanium. W main streamie niektore
decyzje nie przejda. W swoim forku nie musze sie nikogo pytac.

> I jeszcze pytanko. Na produkcji jak się spisują?

Bez zarzutow. Szybkie, stabilne. Przynajmniej te aplikacje i serwisy,
ktorych ja uzywam.

M.