RAID 1

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Śro, 30 Sty 2008, 16:33:54 CET

cserf w o2.pl wrote:
[ ... ]
> podczas instalacji z chroot, generowanie initrd odbywa się w :
> a) srodowisku chroot /pldroot - wtedy nie może znaleźć urządzeń /dev/mdX
> b) środowisku rescueCD - wtedy zainstalowane jajo jest inne niż z płyty
> i pyta się, gdzie ono jest.
> Którędy droga?

Zaraz, powoli. Jeśli używasz tego BIOSowskiego raida to z linuxowymi
/dev/mdX nie ma on nic wspólnego. Musisz załadować odpowiedni sterownik
do kontrolera sata który rozpoznaje ten raid utworzony w biosie. RCD
ładuje Ci zwykły sterownik i generalnie leżysz.

Jedyne co Ci jestem w stanie doradzić to Google.

--