RAID 1

cserf w o2.pl cserf w o2.pl
Śro, 30 Sty 2008, 21:20:31 CET

Użytkownik Arkadiusz Rdest napisał:

> przyjmujac ze /dev/md0 jest podmountowany w /pldroot
>
> 1) montuje /proc'a do /pldroot/proc
> mount /proc /pldroot/proc -o bind
>
> 2) ustawiam potrzebne moduly dla intrd w zmiennej PREMOD
> w pliku /pldroot/etc/sysconfig/geninitrd
> czyli sterowniku dyskow, uzywanego filesystemu, i innych potrzebnych do
> startu (md_mod, raid1, usbkbd)
>
> 3) ustawiam odpoweidni uklad docelowych partycji w /pldroot/etc/fstab
>
> 4) ustawiam odpowiednia konfuiguracje dyskow w /pldroot/etc/mdadm.conf
>
> 5) instaluje kernel ze srodiwska rescuecs przez poldek --root /pldroot

> [...]
a jak wygląda twoje lilo, takie jak w manualu pld?
mi cały czas wywala przy komendzie "lilo", że /dev/sdb is not the first
disk - nie wiem czy to istotne, bo md1,sda1,sdb1 są aktualizowane
mam problem również z tym, że nie może odnaleźć / - zaraz po załadowaniu
modułu raiserfs następuje md3 stopped i pełno wpisów o błędach z
super_blokiem, ale jeszcze przejadę to fsck

--
pozdrawiam