RAID 1

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Czw, 31 Sty 2008, 20:01:52 CET

cserf w o2.pl wrote:

> a jak wygląda twoje lilo, takie jak w manualu pld?

# cat /etc/lilo.conf

read-only
lba32
prompt
timeout=50

boot=/dev/md0
raid-extra-boot="/dev/sda,/dev/sdb"

image=/boot/vmlinuz
   label=pld
   root=/dev/md0
   initrd=/boot/initrd

> mi cały czas wywala przy komendzie "lilo", że /dev/sdb is not the first
> disk - nie wiem czy to istotne, bo md1,sda1,sdb1 są aktualizowane

tym warningiem sie nie przejmuj

> mam problem również z tym, że nie może odnaleźć / - zaraz po załadowaniu
> modułu raiserfs następuje md3 stopped i pełno wpisów o błędach z
> super_blokiem, ale jeszcze przejadę to fsck

a to juz nie wiem. musiales cos zle zrobic wczesniej.

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ a.rdest()infomex()pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-