problem z macierza raid1

tomekol w vp.pl tomekol w vp.pl
Wto, 1 Lip 2008, 14:18:54 CEST

Mam postawiony serwer na pld z macierza raid1 przyczym ten raid nie chce wystartowac i nie mam juz pojecia dla czego? odpalilem pld z rescue poskladalem macierze przez mdadm, zamontowale, chroot na system i ne moge sie dopatrzec bledu. jesli chodzi o konfiguracje to lilo wyrzuca tylko jedno ostrzezenie o tym ze sdb nie jest pierwszym dyskiem, partycje sa aktywne przy generowaniu initrd jest wszystko w porzadku a jak chce normalnie odpalic system to wyrzuca ze "mdadm: no device found for /dev/md0".
gdzies na angielskim forum wyczytalem ze moze byc blad w kolejnosci inicjowania, ze kontroler scsi ładuje sie pozniej niz jest odpalane mdadm i ze jest to gdzies w rc$.d ale nie moge go znalezc i prosze o pomoc