problem z macierza raid1

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Wto, 1 Lip 2008, 15:27:59 CEST

Witam,
> dyski sa na scsi a hostadapter to mptscsih te ustawienia te ustawienia juz
> byly i nie daje to nic nowego nawet dopisalem do geninitrd aby generowal
> obslude scsi i raid ale nadal kich

Hmm.. Zakładam, że /etc/mdadm.conf zawiera poprawne wpisy.

Można próbować nadać atrybut BOOT dla partycji statującej na dyskach
składowych, np.: używając cfdisk. Swego czasu zetknąłem się z podobnym
problemem, ale w skład macierzy wchodziły dyski ATA.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl