problem z macierza raid1

tomekol w vp.pl tomekol w vp.pl
Śro, 2 Lip 2008, 14:29:04 CEST

"PLD: Users list (Polish)" <pld-users-pl w lists.pld-linux.org> napisał(a):

 > moze w initrd nie ma modułu do kontrolera dysków?

no i nadal nic w initrd mam inicjowane moduly do scsi i md adapter mptscsih z tym ze moduly md sa instalowanie wczesniej niz scsi ale to chyba nie ma jakiegos znaczenia

po mdadm --detail --scan --verbose

wyswietla sie cos takiego

array /dev/md0 level=raid1 num-devices=2 uuid=739....
devices=/dev/sda1,/dev/sdb1

array /dev/md1 level=raid1 num-devices=2 uuid=1ce....
devices=/dev/sda2,/dev/sdb2

w /etc/fstab

/dev/md0   /      ext3 defaults 1 1
/dev/md1   /home  ext3 defaults 1 1

w/proc/mdstat

Personalities : [raid1]
md1: active raid1 sda2[0] sdb2[1]
     65022976 blocks [2/2] [UU]
md0: active raid1 sda1[0] sdb1[1]
     5116544 blocks [2/2] [UU]

w /etc/lilo.conf

raid-extra-boot="mbr-only"
boot=/dev/md0
prompt
timeout=50
image=/boot/vmlinuz-2.6.24.2-0.2
label="PLD_Linux_20"
vga=normal
initrd=/boot/initrd-2.6.24.2-0.2.gz
root=/dev/md0

i nie mam pojecia o co chodzi. ma ktos jakis pomysl