pierwsze wrazenia z kde-4.0.83...

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Czw, 3 Lip 2008, 23:37:58 CEST

Dnia piątek, 27 czerwca 2008, Wojciech Błaszkowski napisał:

> ładnie jest to dopracowane na openSuSE, czy Fedora9 :) U nas też będzie.
>
> Cierpliwości.

Dzisiaj cały dzień walczyłem z openSUSE 11.0 by wszystko mi działało jak
należy. Nie potrafiłem zmusić do działania takiego podstawowego programu jak
kontakt z kopi zapasowych mojego profilu. Nie wiem jak to jest w openSUSE,
ale chyba część konfiguracji bierze z katalogów .kde/ a część z .kde4/.

Na szczęście udało się zainstalować poprawnie KDE 3.5.9 na tym suśle i
wszystko ruszyło z marszu ;)

--
Pozdrawiam,
Paweł