[Th] Zachowanie touchpada przy przełączaniu X -> konsola -> X

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 4 Lip 2008, 11:32:19 CEST

Dnia wtorek, 24 czerwca 2008, Łukasz Maśko napisał:
> Pisałem już kiedyś, że mam drobne kłopoty z moim touchpadem - wtedy
> myślałem, że winny jest suspend, ale to nie to. Dzisiaj zauważyłem, że
> jeśli przejdę z X-ów na konsolę, a potem wrócę, to touchpad gubi
> ustawienia (tak na prawdę to wygląda to, jakby driver gubił dostęp do
> pamięci z ustawieniami, bo np. synclient przestaje wpływać na jego
> działanie).

Sam sobie odpowiem. I może ktoś kiedyś spotka się z podobnym problemem, to
znajdzie w archiwum. Sytuacja zmieniła się na poprawną, gdy zmieniłem
konfigurację z:

       InputDevice     "Mouse0"    "SendCoreEvents"
       InputDevice     "Touchpad1" "CorePointer"

na

       InputDevice     "Mouse0"    "CorePointer"
       InputDevice     "Touchpad0" "SendCoreEvents"

Teraz jest OK.