Jaki kontroler SATA do napedu BLURAY - PLD

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Sob, 5 Lip 2008, 12:36:52 CEST

Dnia piątek, 4 lipca 2008, marteen napisał:

> Potrzebuje kupic do firmy 2 napedy BLURAY na SATA do archiwizowania
> codziennego danych z serwera. Jaki kontroler SATA na PCI bedzie dzialal pod
> PLD (w cenie do gora 200zl)?? Na plycie glownej (ICH5) mam wszystkie
> gniazda zajete.

Wszystko co na chipie sil jak narazie mi działało...

Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Miłości nie ma wtedy gdy chcesz być z kimś za wszelką cenę, lecz gdy szczęście
drugiej osoby jest dla ciebie ważniejsze niż twoje własne.