[OT?] RTC

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Sob, 5 Lip 2008, 15:44:53 CEST

On 7/4/08, Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> wrote:
> Niestety nie, ntpdate jest, ale nie biega jako demon.

Apropo's ntpdate (już kiedyś chciałem o tym napisać bo się pojawiło na
liście pytanie o synchronizację czasu).
ntpdate jest do d... i może zrobić małe kuku (np. przy serwerach baz danych).
Na stronie:

http://www.ntp.org/ntpfaq/NTP-s-config.htm

jest myślę fajnie opisane, że lepiej jest mieć na serwerkach ntpd.
Konfiguracja prosta, a powstałe "środowisko" będzie spójne - polecam.

--
Andrzej Zawadzki