Padnięta baza rpm

Piotr Pawełek ppawelek w onet.pl
Nie, 6 Lip 2008, 12:55:39 CEST

Po pochopnych aktualizacjach w Ac (Athlon)
pakietów rpm, poldek i pochodnych miałem drobne problemy
i chcąc zrobić porządki wyczyściłem bazę rpm-a.

Zamiast

#rm -f /var/lib/rpm/__db*

dałem

#rm -f /var/lib/rpm/*

po czym kilka innych zabiegów, typu przebudowanie bazy itp.
(wszystko w afekcie i pośpiechu)
i w tej chwili rpm/poldek nie wiedzą jakie mam zainstalowane pakiety.

#rpm -qa

milczy, tzn. nie pokazuje żadnego pakietu.

Na domiar złego po zdalnym restarcie maszyny ssh nie odpowieda
więc muszę podjechać do maszyny.
Na co się przygotować ?
Jak na szybko poprawić tą sytuację - chodzi o odbudowę bazy rpm?
Czy jest to możliwe ?
Czy w systemie (Ac) jest gdzieś przechowywana jeszcze lista pakietów

Mam gdzieś w zanadrzu listę pakietów choć nie do końca aktualną.
Czy czeka minie jakiś poważniejszy zabieg typu reinstalacja
z mało aktualnej listy dzięki np.
#poldek> install -F * --reinstall --nodeps --nofollow?

Z góry dzięki za pomoc !

Piotr Pawełek