[OT?] RTC

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Nie, 6 Lip 2008, 13:06:58 CEST

On Sat, 5 Jul 2008, Daniel Mróz wrote:

> Najpierw wyczaję co go boli. Niestety, zajmuje to kupe czasu, gdyż
> problem występuje po pewnym czasie, pomaga tylko restart, przy czym
> zwisa on permanentnie przy kładzeniu systemu, a zdalnie maszyny nie
> pchnę z hebla, więc muszę być przy tym na miejscu :(

A nie można:

echo u > /proc/sysrq-trigger
echo s > /proc/sysrq-trigger
echo b > /proc/sysrq-trigger

?

Ja to stosuję w maszynach które są bardzo niedostępne fizycznie i zwis przy
reboocie by był bolesny... W moim przypadku akurat prawdopodobieństwo
dziwnych zachowań przy reboocie jest dosyć możliwe bo jeszcze w celu
upancernienia filesystem / jest RO i wtedy initowi zdarza się zgłupieć.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"