Padnięta baza rpm

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 7 Lip 2008, 16:31:41 CEST

On Mon, 07 July 2008 09:01:01 +0200, Piotr Pawełek wrote:

> Coś mi świta, że mam ten katalog (zaznaczam, że jeszcze maszyny
> nie widziałem). Co jest w tym katalogu(jaki format) i jak go wykorzystać
> do odzyskania bazy rpm ?

  To zestaw pustych plików o nazwach odpowiadających nazwom pakietów
zainstalowanych w Twoim systemie. Klepniesz sobie coś w stylu
'ls /var/cache/hrmib/ -1 > paczki.txt' i masz listę paczek
zainstalowanych w systemie. Potem, tak jak Ci już radzili koledzy,
zainstalujesz z opcją '--justdb' i chyba już powinno być po kłopocie.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                       Bez względu na to, o co chodzi, jestem przeciw.
                                                          Groucho Marx