postfix i petle

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Pon, 7 Lip 2008, 23:47:54 CEST

Adam Gapiński pisze:
> Osóbka znana jako Przemysław Backiel, wystukała:

> Jak się robią te pętle? To znaczy: Twój postfix je robi?
tzn jest dokladnie tak

uzywam lms-rtparser

zawirusowany host wysyla maila na pewien e-mail u mnie
z automatu wysylane jest potwierdzenie, ze odebrano zgloszenie i numer
zgloszenia
po chwili powrot na ten e-mail ze takiego adresu nie ma (jak z naglowka
pierwszego spamu) lms-rtparser wysyla info ze odebrano zgloszenie

i tak w kolko

to jest wariant czystej petli

drugi jest taki (to cos a'la pętla)
ze z jednym kwadransie dostaje maile: delivery failure

z tresci wynika, ze spam mial w polu from mój adres
i w zwiazku z tym pojawiaja się problemy :(

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel