[Ti] vncviewer

Paweł Zuzelski z w grabina.waw.pl
Wto, 8 Lip 2008, 11:50:15 CEST

Próbuję się podłaczyć do vnc i dostaję coś takiego:

[z w davabel ~]$ vncviewer xs4
Connected to RFB server, using protocol version 3.3
No authentication needed
Desktop name "HVMXEN-winxp"
VNC server default format:
  32 bits per pixel.
  Least significant byte first in each pixel.
  True colour: max red 255 green 255 blue 255, shift red 16 green 8 blue 0
Warning: Cannot convert string "-*-helvetica-bold-r-*-*-16-*-*-*-*-*-*-*" to
type FontStruct
Warning: Unable to load any usable ISO8859 font
Warning: Unable to load any usable ISO8859 font
Error: Aborting: no font found

Czego mi brakuje, żeby działał vncviewer? Zainstalowałem już wszystkie pakiety
*font* dostępne w Titanium (-:

--
Pozdrawiam,
Paweł Zuzelski