Czcionki w aplikacjach gtk pod kde

Przemysław Zając zajac_p w o2.pl
Pon, 21 Lip 2008, 12:13:55 CEST

Witam.
Od czasu gdy zainstalowałem iceweasel nie wiadomo skąd i nie wiadomo jak
zepsuły się czcionki w aplikacjach gtk, tak jak by nie działało na nie
wygładzanie podpikselowe, bo jeśli tą opcję wyłączę to czcionki w kde
wyglądają właśnie tak jak aplikacje gtk.
http://bas.senet.pl/~zajac/font.png
Dodatkowo czcionki na stronach wyświetlanych w iceweasel też wyglądają gorzej
niż pod konquerorem.
Teraz pytanie czy ktoś jeszcze zauważył coś takiego? (mój znajomy też ma taki
problem)
Czy ktoś wie jak ten problem rozwiązać, żeby czcionki gtk były tak samo ładnie
renderowane jak w aplikacjach pod KDE?
Przemysław Zając
JID: zajac w jabber.org
 GG: 7855838