OT: obieg dokumentów

Rafał Cygnarowski rafilists w gmail.com
Wto, 22 Lip 2008, 10:09:20 CEST

Witam!

Poszukuję oprogramowania wspomagającego obieg dokumentów (najchętniej
OpenSource). Oprogramowanie koniecznie musi posiadać możliwość tworzenia
tzw. "workflow", możliwość przypisywania osób do poszczególnych etapów
obiegu dokumentu, załączanie zeskanowanych dokumentów, powiadamianie mailem
o kolejnym etapie itd.

Przeglądnąłem już chyba z setkę dostępnych projektów OpenSource, ale nie
znalazłem nieczego, co mógłbym zastosować u siebie (najbliższy ideałowi jak
do tej pory był cuteflow, ale jest zbyt "prymitywny" :( ).

Z góry dzięki za wszelkie wskazówki.
--
Pozdrawiam,
Rafał Cygnarowski