p³yta Gigabyte, nvidia, nowy xorg i problemy

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
¦ro, 23 Lip 2008, 16:07:26 CEST

Dnia wtorek, 22 lipca 2008, WK napisa³:
> Który to xorg i które stery nvidii.
> Musisz mieæ ostatni± wersjê sterowników nvidii (173.14.09) do
> ostatniego xorg (1.4.9x ~ 1.5).

kernel-video-nvidia-173.14.09-3 w 2.6.25.9-2
xorg-driver-video-nvidia-173.14.09-3

Wersji xorga nie zapisa³em bo zapomnia³em (piszê teraz z 32bit Ac a Th mam
64bit i nie mogê siê chrootn±æ ¿eby na szybko sprawdziæ). W ka¿dym razie
instalowa³em to 2 dni temu wiêc podejrzewam, ¿e najnowasza jaka jest w Th.

Dodam, ¿e testowa³em to teraz na suse i jest ten sam efekt, ja tu podejrzewam
raczej mój sprzêt, tylko chcia³bym siê upewniæ czy to tylko mój czy inni
ludzie maj± te same problemy na tej p³ycie. A nie mia³em okazji sprawdziæ na
takiej samej tylko na podobnej.

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl