firefox - iceweasel

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Czw, 24 Lip 2008, 08:17:53 CEST

croolyc wrote:

> i drugie pytanko
> po kiego grzmota ten iceweasel, wogole? przeca to firefox z inna nazwa
> a mamy mozilla-firefox.spec to po co iceweasel.spec
> a moze sie myle
> moze mnie ktos oswiecic
> czego uzywacie ice i fire ??? jest jakas roznica?

Ja uzywam tylko Iceweasel, bo tylko to jest w Titanium. Generalnie
roznica poza nazwa i innym logiem dla uzytkownika jest niezauwazalna.
Tutaj chodzi o licencje, costam ze nie mozna uzywac nazwy z "mozilla" w
distro czy cos takiego. Jakby Cie to bardziej interesowalo, to draz
temat bardziej, ale tak po krotce, to wlasnie w tym problem.