firefox - iceweasel

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w dc.net.pl
Czw, 24 Lip 2008, 22:59:41 CEST

Dnia 24.07.2008 20:24, Bartlomiej B. napisał(a):
> Chodzi o to, że jeśli chcesz patchować FF i dystrybuować
> zmienioną binarkę, to należy: albo zabiegać każdorazowo u Mozilli
> o "błogosławieństwo" dla danego patcha, albo zmienić nazwę
> (zob. [2], [3]). Druga opcja jest dużo mniej problematyczna, jak
> najbardziej tą zmianę uważam za słuszną.

Przy okazji rebrandingu zepsute zostały ścieżki do dodatków
w Iceweasel: https://addons.mozilla.org/pl/firefox/iceweasel
w Icedove: https://addons.mozilla.org/pl/firefox/icedove/extensions/

w pozostałych nie sprawdzałem (np. Iceape).

--
Robert 'dzeus' Graużenis